dinsdag 8 november 2011

Annick leeft naar haar eerste match toe


Hallo iedereen!

De officiële start van de NEC Singles Masters 2011 in St-Katelijne-Waver is gegeven! Alle deelnemers zijn aangekomen met het vliegtuig of per bus uit Amsterdam waar vorige week de Doubles Masters hebben plaatsgevonden. De meeste spelers hebben reeds hun eerste trainingssessie gehad op TC Heiveld en wachten in spanning hun loting af. Om 18u maandagavond was er de officiële loting in hotel Vé in Mechelen. Bij de dames en de heren worden acht spelers verdeeld over twee poules. Bij de quad divisie is er slechts één poule. Ik ben gelood in poule A samen met Esther Vergeer, Aniek Van Koot en Sabine Ellerbrock. Elke dag zullen we binnen poule A tegen elkaar moeten strijden. 

Morgen speel ik om 17u mijn eerste wedstrijd tegen Aniek Van Koot. Zij is de nummer 3 op de wereldranglijst. In de voormiddag heb ik eerst nog een aantal verplichte media-afspraken. RTV, Sporza, Radio 2 ,… komen verslag maken over de NEC Singles Masters 2011. Als ambassadrice van het toernooi en de enige Belgische deelneemster is het voor mij heel belangrijk om met de media samen te kunnen werken. Na de mediaverplichtingen zal ik om 16u opwarmen voor mijn wedstrijd. Tussendoor wil ik mezelf proberen te focussen op de wedstrijd en met mijn coach een tactische bespreking hebben. 

Ik verwacht dat een aantal vrienden zullen komen supporteren vandaag. Hopelijk geeft mij dit extra kracht om een eerste goeie wedstrijd te spelen!

Tot morgen!

Annick Sevenans

1 opmerking: