maandag 2 januari 2012

Happy New (Paralympic) Year!


Hallo!

Ik wens iedereen een gezond, gelukkig en succesvol 2012!! Dat 2012 een onvergetelijk jaar mag worden!

Momenteel ben ik bezig met mijn laatste voorbereidingen op de Australische tour die start op 15 januari. Ik vertrek op 10 januari naar Melbourne (Melbourne Open van 15 tot 18 januari), vervolgens speel ik in Sydney (Sydney Open van 20 tot 24 januari) en om af te sluiten neem ik deel aan de Australian Open in Melbourne van 25 tem 28 januari!

Jullie kunnen mijn resultaten in januari volgen via mijn nieuwe website en via mijn twitter en facebook. 

Tot binnenkort voor meer nieuws van Down Under!
Annick 


Hello
First of all I want to wish you all a healthy, happy and prosperous 2012! May 2012 be an unforgettable year!

I’m in full preparation of the new season which will start on January the 15th in Australia. I’m leaving on the 10th of January, first stop will be Melbourne (Melbourne Open from 15th till 18th of January), followed by the Sydney Open (20th till 24th of January). My third and final tournament Down Under will be the Australian Open in Melbourne, which will be held from 25th till 28th of January!

I’ll post my results on my new website en on my Twitter- and Facebookpage.

I’ll update you as soon as I arrive Down Under!
Annick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten