dinsdag 17 januari 2012

Annick vertelt over haar kwartfinale (Melbourne Open)

Hallo!

Dag 3 op de Melbourne Open was erg warm en er stond heel veel wind. Gelukkig mocht ik vroeg spelen om 8u30 dan viel de hitte nog mee. Ik heb jammer genoeg verloren in de kwartfinale tegen het nummer 2 van de wereld, Aniek Van Koot met 2-6 6-7. In de tweede set had ik een 4-2 voorsprong en kansen om 53 te maken. Uiteindelijk werd het 5-5 en kwam ik opnieuw 6-5 voor. Ik kon jammer genoeg de set niet binnenhalen na de tiebreak. Er waren zeker kansen in de tweede set om de wedstrijd gelijk te maken maar ik kon op belangrijke punten (30-30) de game niet winnen. Iets waar ik in mijn volgende wedstrijden aan moet werken! Het toernooi zit er voor mij op deze week. Ik heb een goeie voorbereidingsweek gehad voor de twee belangrijke toernooien die nog komen. Morgen ga ik nog een dagje trainen en overmorgen vertrek ik naar Sydney voor het volgende toernooi (Sydney Open). Dit toernooi zal ook slechts vier dagen duren. Daarna kom ik terug naar Melbourne voor de Australian Open!

Zomerse groetjes uit Melbourne en tot in Sydney!
Annick


Hello!

Day 3 at the Melbourne Open was a very warm day and very windy too. Luckily I could play my match early in the morning at 8h30. Then the heat wasn’t that bad. Unfortunately I lost in the quarter finals against the world number 2, Aniek Van Koot, 2-6 6-7. In the second set I was 4-2 up and had some chances to make 5-3. At 5-5, I was up again 6-5. Unfortunately I couldn’t win the second set after a tiebreak. There certainly were some chances to go to a third set but I couldn’t win the game at the important points (30-30). This is something I need to work on during my next matches! The tournament is done for me this week. I had a good preparation just before two more important tournaments. Tomorrow I will just have a practice and on Thursday I will leave for Sydney for the next tournament (Sydney Open). This tournament will also be only four days. After that I will head back to Melbourne to play at the Australian Open!


Summer greetings from Melbourne and see you soon in Sydney!
Annick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten