zaterdag 29 oktober 2011

Annick tankt vertrouwen


Hallo! 

Vandaag opnieuw een goede en intensieve training gehad van drie uur op TC Heiveld. Net vóór de training had ik een gesprek met een studente die een eindwerk maakt over rolstoeltennis. Ik vind het steeds leuk om te zien hoe geïnteresseerd en enthousiast studenten zijn over de sport. 

Tijdens de NEC Singles Masters zullen elke dag leerlingen/studenten worden uitgenodigd om naar de wedstrijden te komen. In die week zal ik nog meer interviews hebben met studenten over mijn passie voor de sport.

Na het interview vandaag begon de training. Ik heb opnieuw getraind op regelmaat in mijn slagen en een soepele mobiliteit op de baan. Twee uur intensief oefeningen doen, is pure conditietraining! Tijdens het laatste uur heb ik mijn service getraind en om af te sluiten een set gespeeld. Deze korte set ging best goed vandaag. Gisteren had ik nog wat problemen om mijn coach het moeilijk te maken op de baan, maar vandaag lukte het mij wel!  Resultaat: ik mag tevreden zijn over de training van vandaag.  

Morgen train ik voor de laatste keer met mijn coach als voorbereiding op de Doubles Masters die beginnen op 2 november 2011. Ik kijk er al naar uit om komende week op tornooi te kunnen gaan. Na iets meer dan een maand volop trainen, wordt het opnieuw tijd om mij te bewijzen in competitie!
Tot morgen! 

Groetjes,
Annick Sevenans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten